26 d’abril 2023

DE GRAN VULL SER...

A la classe de 2n esteim aprenent sobre els oficis i professions, i els alumnes ja saben que volen ser de grans. Mirau que divertit el que han fet!


Marina: "De gran vull ser veterinària perquè m'agraden els animals".


Blanca: "De gran vull ser veterinària perquè els cussos i els moixos no es morin i també perquè m'agraden".


Sofia: "De gran vull ser mestra per ensenyar als nens i nenes a aprendre".


Neus: "De gran vull ser mestra perquè puc ensenyar als alumnes coses que ells no saben".


Irene: "De gran vull ser mestra perquè m'agraden els nens i nenes".


Marc: "De gran vull ser futbolista perquè m'agrada el futbol".



Clàudia: "De gran vull ser genet perquè quan era petita ja montava a cavall".


Alba: "De gran vull ser cambrera perquè m'agrada dur els plats". 


Irina: "De gran vull ser mestra per escriure a la pissarra".


Xavi: "De gran vull ser cambrer perquè el meu pare ho és".


Laia: "De gran vull ser genet perquè podré montar a cavall".


Marc: "De gran vull ser futbolista perquè m'agrada el futbol".


Cristian: "De gran vull ser futbolista perquè m'agrada jugar a futbol".


Aarón: "De gran vull ser futbolista perquè m'agrada el futbol".


Zakaria: "De gran vull ser futbolista per aconseguir molts diners".


Sergi: "De gran vull ser porter perquè m'agrada molt el futbol".


Emma: "De gran vull ser futbolista perquè el meu pare va ser futbolista i perquè de petitona ja jugava".



Noa: "De gran vull ser perruquera de cussos perquè m'agraden els cussos".




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada